2015. június 9., kedd

10. fejezet

Az ötödik
(The fifth)
- Akkor megpróbáljuk Flora-t visszaállítani a mi oldalunkra, ami lehetetlen, vagy keresünk egy új őrzőt? - Kérdezte Rosie
- Nem adhatjuk fel, Flora nem csak a bajtársunk, hanem a barátunk is, nem kell abba hinnünk ami több mint ötven éve történt, de nem sikerült, végtére is mi vagyunk minden idők legerősebb őrzői, sikerülnie kell. - Mondta Emily
- Igen, nem hihetünk a legendákban, nekünk is tennünk kell. - Mondta Illa
Andredan-on:
- De királyom, elmondaná mire kell az őrző a mi oldalunkra? - Kérdezte Meranos egyik főbizalmasa
- Több mint tíz éve elmentem egy jósnőhöz, és azt mondta nekem, az új őrzők közül a tűz elem őrzője lesz az aki el fog engem pusztítani, és ő lesz Andredan új trónörököse, és én ezt természetesen nem hagyhattam, ám amikor megláttam az új őrzőket ledöbbentem, de tudtam hogy cselekednem kell, így a vadásznak adtam a tűz elemet, ám tudtam, hogy az őrző ezt visszaszerzi, az erőátadáshoz nem kell a sötétség forrása, csak az elem gonosszá tételéhez, így hogy hihető legyen bebörtönöztem a vadászt is, és így már megvan az őrző, és a királyságom is, bár egyszerűbb lett volna ha megölöm, de így még több hatalmam van. - Felelte Meranos
- Uram, a terv elkészült az őrzők ellen, már csak katonákat kell toborozni a csatába, és indulhatunk is, először az őrzők, aztán Miendra. - Mondta Flora
- Te ostoba őrző, Miendra-t nem lehet csak így elfoglalni, Miendra minden bolygó elől takarva van, akik át akarnak kelni nem tudnak, csak ha a másik oldalon nyitnak átjárót. - Felelte Meranos
- Gonosz lettem, de nem ostoba, szóval nekem ne parancsolj, mert csak egy mozdulatomba kerül és elpusztítalak, a semmirekellő katonáiddal együtt, világos?! - Kérdezte Flora
-Rendben őrző, csak nyugalom, akkor indulj megtámadni az őrzőket. - Felelte félve Meranos
Eközben a Földön:
- Látjátok az új lányt, állítólag szeptembertől hozzánk fog suliba járni. - Mondta Emily
- Fantasztikus, akkor beszéljünk vele, hátha a tűz veszett el benne. - Mondta Illa
- Szia, az én nevem Emily, és ők itt a barátaim, Illa, és Rosie, üdvözlünk West Coast-on.
- Itt mindenki így öltözik? Úgy értem, van itt normális ruhás bolt, X chanel, vagy valami, ami nem a '90-es évekből maradt fenn? - Kérdezte az új lány Esther
- Mellesleg hogy is hívnak? - Kérdezte Rosie
- Esther Siltzser, Ausztriából költözünk ide, de most megyek a gardróbomba felfrissülni.
Eközben a lányok sugdolózni kezdtek
- Nem tudom ti hogy vagytok vele, de egyáltalán nem olyan mint Flora, egy hisztis gazdag csaj, az elején megutáltam. - Mondta Illa
- Csak legyünk türelmesek, lehet hogy nagyon is kedves. - Mondta Rosie, ám eközben Flora megtámadta az őrzőket, és Esther pont kijött, és ő csak ámulva nézett:
- Látom már találtatok is valakit helyettem. - Mondta Flora
- Nézd Flora, te jó vagy, nem kell ezt tenned. - Felelte Rosie
- Lányok ez mi a fene? - Kérdezte Esther rémülten, és Flora elmenekült, ezután a lányok kénytelenek voltak elmondani az igazságot a kétségbeesett lánynak:
- Már nem azért, de szerintem nektek nincs ki mind a négy kereketek. - Felelte Esther
- Tudjuk hogy nehéz felfogni, de majd beszélsz Miranda-val, ő jobban el tudja magyarázni, addig igyunk egy koktélt, négyen. - Felelte Emily.
Vége a 10. fejezetnek.
A következő fejezetekben
megtudhatjátok Esther sorsát.
Tartsatok velünk.
Írta: Kristán Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése