2015. június 26., péntek

15. fejezet

A bosszú
(The revenge)   

Emily nagyon összetört lelkileg, és összeomlott, a számára legfontosabb ember meghalt, és most nem látott mást csak gyűlöletet  
A temetésen:
- Minek van itt mindenki fehérbe? Elvégre ez egy temetés, mindenkinek feketébe kellene lennie. - háborgott Illa
- Illa, ne légy bunkó! A kínaiaknál ez a gyász színe, a fehér.- mondta idegesen Rosie
- Emily, már jobban vagy? - kérdezték a lányok. Emily nem tudott szóhoz se jutni, annyira megviselték a történtek ezért csak bólogatott, de igazából egy kicsit sem volt jól. Hirtelen megjelent Flora, és Emily meglátta, de mire már szólt a lányoknak addigra eltűnt, így hiába próbálta Emily elmagyarázni nekik hogy itt volt, a lányok nem hittek neki. A temetés után a lányok hazamentek, Flora utánuk ment: 
- Tűnj innen el te gonosz banya, mielőtt még nagyon megbánod - ordította Emily
- Lányok, én vagyok az Flora, egy kis időre sikerült legyengítenem Renathat, ezért sietnetek kell, meg kell találnotok a kést amivel megölitek Renatha lelkét, de legyetek nagyon óvatosak, mert Renatha erősebb mint eddig, és nem fogjátok tudni legyőzni, mivel megszerezte az utóerőket! - Magyarázta kétségbeesetten Flora
- Flora , hát te vagy az? Annyira örülünk neked! - Mondták a lányok, és odamentek megölelték! 
- Sajnos most már muszáj mennem, kérlek legyetek nagyon óvatosak. - Mondta szomorúan Flora, és elment. Emily fejében: "El kell mennem , muszáj! El kell pusztítanom ezt a gonosz banyát aki megölte a nagyikát, és megszállta a legjobb barátnőm testét!"
Adredanon: 
Emily egy szó nélkül jött ide, és most Renatha (Flora ) felé tart hogy elpusztítsa! Ám Mienlan nem teljesen halt meg, mivel ő is bekerült a bölcsek közé, és látta hogy unokája meggondolatlanul cselekszik, így elment a mághoz.
- Emily, ne csinálj hülyeséget, hallottad Florát, Renatha erősebb mint valaha, fordulj szépen vissza - szólalt meg Mienlan 
- Nagyika, ez te vagy? - Kérdezte meglepetten Emily 
- Igen én vagyok - felelte Mienlan 
- De hogy tudlak én téged hallani? - kérdezte Emily 
- Úgy, hogy elmentem a mághoz aki az elemeket őrzi, megérintettem a levegő elemet, és így hallod amit mondok! - Felelte Mienlan 
- Rendben visszafordulok, de csak azért mert te mondtad, ezt még nagyon meg fogja keserülni az a vén banya - Mondta dühösen Emily, és hazament. 
A Földön: 
- Emily hol voltál ilyen sokáig? - Kérdezte kétségbeesetten Rosie 
- Elindultam megtámadni Renathat (Florat), de meggondoltam magam - Hazudott Emily, mert nem akarta hogy tudják hogy beszélt a nagyijával. 
Andredanon: 
- El kell pusztítanom Meranost aki elfoglalta a helyemet és most királynak hívja magát! - Renatha (Flora) és az Új kor lovagjai megtámadták Meranost! 
- Lám, lám, jöttem visszafoglalni azt ami az enyém, elég rémisztő ez a kastély, de sosem adtál bele mindent, bezzeg ameddig én uralkodtam  - Mondta megalázóan Renatha (Flora) 
- Csak nyugalom, azt hiszed hogy le tudsz engem győzni? Az árulóimmal? Mert azt kell hogy mondjam  nem! - mondta gúnyosan Meranos, és börtönbe vetette Renathat (Flora-t)
- Mindig is könnyű volt túljárni az eszeden. Mert csak annyit mondok teleport, és máris mögötted vagyok - Felelte Renatha (Flora), és Meranos-t beteleportálta a tömlöcbe
- Honnan szereztél új erőket banya? - Kérdezte meglepetten Meranos
- Jobb ha az őrzők ezt nem mondják el, úgyis van egy kis elintéznivalóm, az új trónörökös, Esther, elég idegesítő személyiség, de hamar végzek vele. - Mondta Renatha (Flora)
- Ha kiengedsz segítek! - Könyörgött Meranos
- Mindig is utáltam a kétszínű embereket, meggyaláztatod saját magad, a saját néped előtt csak hogy kijuthass? - Kérdezte Renatha (Flora) és bezáratta a királyt, és Renatha (Flora) ezt mondta a katonáknak "Indulás, ez egy új korszak kezdete, és a legelső áldozat a Föld!"
Eközben kiderült hogy Emily az új kapocs, vagyis csak ő tud átjárókat nyitni Miendra és akármilyen más bolygó között, igy most minden gonosz őt akarja levadászni, óvatosnak kell lennie...
Vége a 15 fejezetnek!

Írta: Baksa Viktória, és Kristán Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése