2015. június 10., szerda

11. fejezet

A beavatás
(The new begining)
- Szóval azt akarjátok mondani hogy ti vagytok a világ őrzői, akiknek meg kell menteni a világot valami hókuszpókuszos fickótól, aki egy női névre hasonlító bolygót ural, de a tervetek rosszul sült ki, és a főőrző Flora megbolondult, vagyis a gonosz oldalra állt, de ki az a Miranda? Mellesleg ha őrző leszek akkor olyan csini ruhám lesz, de muszáj az a visszataszító harisnya? - Kérdezte Esther
- Esther, a történet röviden ennyi, majd meglátod ki az a Miranda, és a ruháinkat nem mi választjuk. - Mondta Rosie
- Akkor elvisztek Miranda-hoz? - Kérdezte izgatottan Esther, és a lányok el is vitték Miranda-hoz:
- Nos, Flora magával vitte a medált, de megkaphatjátok az enyémet, már nem olyan erős, de ez sem gyenge, talán felül tudtok vele kerekedni Floran, és Esther üdvözöllek az őrzők világában. - Felelte Miranda
- Honnan tudja a nevem? Mellesleg én leszek az új tűz őrző? - Kérdezte kíváncsian a lány
- Angyalom én mindent tudok, és válaszolva a kérdésedre, igen te leszel az új őrző. - Felelte Miranda
Andredan-on:
- Te semmirekellő, és még te mered magad őrzőnek nevezni, még a társaidat sem tudod megtámadni! - Ordítozott Meranos
- Mondtam valamit, és be is tartom a szavam, nekem senki nem parancsolhat, és most itt hagylak Meranos, megépítem a saját oldalamat, erősebb vagyok mint te, és gonosz, a katonáid hamar az én oldalamra fognak állni, pláne hogy most már én is ellened vagyok. Kezdődhet a játék. Katonák, aki elég bátornak érzi magát hogy szembeszálljon a gazdájával az jöjjön, szükségem van az olyan emberekre akikben megbízhatok. - Mondta Flora, ám az elején egyedül a vadász jelentkezett a börtönből, és az egyik alakváltó.
- Fogalmad sincs mit csinálsz őrző! - Kiáltotta Meranos
- Voltaképpen van, két erős harcos?! Kezdésnek nem is rossz. Induljunk, keressünk egy helyet ahol tábort verhetünk, és aztán kezdődhet a pusztulás. - Mondta Flora, és először elment a lányokhoz.
A Földön:
- Flora, végre hazatértél. úgy örülünk. - Mondta Emily
- Ne reménykedjetek. Csak figyelmeztetni jöttem titeket hogy csináltam magamnak egy új oldalt, én is Meranos ellen vagyok, de ellenetek is, szóval a "buliba" most már három csapat van, ja és kicsiszivem te vetted át a helyem, hogy nehogy elbízd magad, ez a játék életre halálra megy, és most megyek az új kor lovagjai már várnak rám, viszlát bukott őrzők. - Mondta Flora, és elment.
Így fejeződött a 11. fejezet.
Tarts velünk továbbra is.
Írta: Kristán Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése