2015. június 14., vasárnap

13. fejezet

A teljes igazság
(The whole truth)
- Nagyika, minden rendben, az orvos azt mondta rosszabbodott az állapotod. - Mondta Emily
- Kis angyalom, én teljesen jól vagyok, hidd el nekem, és én tudom az én életem meddig fog tartani, inkább hívd ide az őrző barátaidat. - Kérte Emily nagymamája, és Emily elhívta az őrzőket.
- Nos őrzők, én tényleg tudom meddig kell élnem, és mellesleg én elhívtam Miranda-t is, az igazság az hogy én vagyok a kapocs, kizárólag én tudok átjárókat gyártani Miendra, és a Föld között, de már legyengültem, és egyetlen egy portálra vagyok képes, vagyis ha átviszitek Flora-t, és a jó forrásába beengeditek, Flora újra jó lesz. - Felelte Mienlan, Emily nagymamája
- De nagyika, akkor választanunk kell közted és Flora között, aki pillanatnyilag a gonosz, sötét korszakát éli, Meranos-nak köszönhetően, úgyhogy én egyértelműen téged választalak. - Mondta Emily, és a lányok is egyetértettek vele, ezután elmentek az iskolába:
- Őrzők, hogyan telnek a vén, bolond őrző napjai? Lányok segítsetek! Hmm... Vagyis ma egy újabb csata? - Kérdezte Flora, de a lányok nem értették hogy minek kér segítséget a lány, és órák után a lányok Mienlan-hoz mentek, akinek Miranda segített átvészelni utolsó napjait:
- Nagyi, és Miranda, minek kért Flora segítséget tőlünk? Az elején elkezdte a gonosz szövegét, és aztán segítséget kért, minek? - Kérdezte feldúltan Emily
- Mienlan, ugye te sem gondolod komolyan, az lehetetlen! - Felelte idegesen Miranda
- Az nem történhet meg, akkor a lányoknak esélyük sincs ellene. - Mondta Mienlan
- Mi is itt vagyunk, úgyhogy beavathatnátok. - Mondta Illa
- A mi csapatunkban volt egy őrző Renatha, ő irányította a földet, és idegesítette hogy nem övé a szív, így magába fordult, és ellenünk is, szóval gonosz lett önszántából, de viszont Meranos-hoz sem állt át, így Meranos megölte őt, és az örök lelkek szakadékába dobta, valószínüleg Meranos azt hitte hogy a sötétség forrása a szakadék, és ha Flora-t is oda dobta, akkor Renatha megszállta Flora testét, de Ranatha lelkét csak úgy űzhetitek el, ha az igazság tőrével leszúrjátok Flora-t, a baj az hogy a tőr sokak szerint csak legenda még senki sem látta, és senki sem tudja hol van, egyesek szerint a sárkányok erdejében, ami a Miendra utáni bolygón található. - Magyarázta el Miranda
- Vagyis Flora sosem hagyott el minket, hanem csak megszállták, akkor valahogy megszerezzük a tőrt, és Emily nagyijának így sosem kellessz átjárót nyitni, vagyis nem kell meghalnia. - Mondta Rosie.
Flora fejében:
- Őrző, most már átvettem a hatalmat a tested felett, még mindenki azt hiszi, hogy gonosz lettél, de senki sem sejti hogy megszálltalak. - mondta gúnyosan Renatha
- Nem győztél le, és soha sem fogsz, a barátaim megtudják valahogy, és kiszabadítanak, és téged elpusztítanak, most pedig én elgyengítelek, tűz!!! - Mondta Flora
- Azt hiszem ez neked nem fog menni, mert csak annyit mondok hogy Mortus Amortus, és a földön vagy. Ha-ha-ha-ha-ha. - Felelte Renatha, aki a földre lökte a gyönge lányt.
Vége a 13. fejezetnek.
Vagyis az 1. évad 1. felének.
A többi 13 fejezet egy kicsit később jön.
Addig is aki lemaradt az most bepótolhatja.
Írta: Kristán Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése